B r n o – Před startující sezónou 2015/2016 má Kometa pro fanoušky velmi potěšující zprávu. Generálním partnerem klubu bude minimálně na další tři sezóny společnost Starobrno. Oba partneři navazují na velice úspěšnou spolupráci, která započala už v roce 2012. Obě strany se dohodly, že se výše plnění zveřejňovat nebude. Pivovar Starobrno i Kometa jsou s městem Brnem nerozlučně spojeni a vzájemné náklonnosti si mohli fanoušci v minulých sezónách všimnout v mnoha případech. Od společných zábavných akcí, přes speciální edice komeťáckých plechovek, modrého piva, otevření Kometa Pub Areny, televizní spot, který ukázal celé republice, jak fandíme srdcem, až po hokejové výsledky na ledě. Právě v předešlých třech sezónách jsme si užívali stříbrných a bronzových medailí. A Kometa i Starobrno budou jen rádi, pokud budou své věrné fanoušky bavit i nadále.
„Jsem rád, že jsme se dohodli na dalším tříletém partnerství. Podpis smlouvy je pro klub významnou událostí ať už z ekonomického, ale i ze společenského hlediska. Kometa je víc než hokej, Starobrno je víc než pivo. Za dosavadní spolupráci, které si nesmírně vážíme, hrozně moc děkujeme a těšíme se na další,“ říká majitel a generální manažer HC Kometa Brno Libor Zábranský.
„Pro nás je velkou ctí být generálním partnerem HC Kometa Brno a nevidíme důvod na tom cokoliv měnit. Pokračování spolupráce je pro nás logické, protože Starobrno a Kometa k sobě prostě patří a společně bojují za Brno a jižní Moravu. Jsme hrdí, že i díky našemu partnerství se povedlo Kometu usadit mezi nejlepší týmy Tipsport extraligy, vrátit ji na výsluní a bojovat o to, aby se tituly konečně vrátily do štatlu,“ říká marketingový manažer značky Starobrno Petr Syřiště.
I když drží v rukou čtyři škopky, Starobrno bude generálním partnerem Komety v příštích třech sezónách. Zleva: Kapitán Komety Leoš Čermák, majitel a generální manažer klubu Libor Zábranský, marketingový manažer Starobrna Petr Syřiště a regionální obchodní manažer Starobrna Pavel Slavik.