Pro lepší inspiraci si prohlédněte fotogalerie z předchozích dvou ročníků: Dortiáda I, Dortiáda II.
Soutěžit můžete ve čtyřech následujících kategoriích:
1. Profesionál
2. Amatér
3. Partnerské město
4. Partner Klubu
Vítězové v jednotlivých kategoriích vzejdou z celkového hodnocení poroty skládající se ze zástupců klubu, jeho partnerů, zástupců města Brna a hráčů A týmu, a to v sobotu 24. 3. 2012. Přímo na místě bude také zvolen divácký NEJ dort, který bude vybrán na základě hodnocení široké veřejnosti a malých účastníků akce (dlouhodobě nemocné a sociálně znevýhodněné děti), s nimiž klub dlouhodobě spolupracuje, a kterým budou soutěžní sladkosti po vyhlášení vítězů věnovány.
Níže naleznete podrobnější informace k registraci do soutěže.
1. kategorie Profesionál
Do této kategorie se mohou přihlásit pouze fyzické či právnické osoby podnikající pod vlastním identifikačním číslem (IČO) v oboru pekař/cukrář. Startovné činí 500,- Kč. Částka bude postoupena nadačnímu fondu Femina v rámci projektu Komety Chlapi ŽENÁM.
Odměna pro vítěze: reklama prostřednictvím plochy na rotačním panelu v KAJOT ARENĚ na sezónu 2012/2013.
2. kategorie Amatér
V této kategorii může soutěžit široká veřejnost a startovné je 200,- Kč. Částka bude postoupena nadačnímu fondu Femina v rámci projektu Komety Chlapi ŽENÁM.
Odměna pro vítěze: 2 permanentní vstupenky a dres na sezónu 2012/2013.
Přehled registrovaných soutěžících najdete ZDE.
3. kategorie Partnerské město
Tato kategorie je určena všem městům a obcím zapojených do projektu Jižní Morava – Království Komety a lze soutěžit pouze s jedním příspěvkem (dort), který může přihlásit pouze zastupitel města (starosta, místostarosta, apod.).
Odměna pro vítěze: možnost využívat rezervace až 20 ks vstupenek na každý domácí zápas v sezóně 2012/2013 + autogramiáda hráčů A týmu při společenské akci vítězného města/obce.
4. kategorie Partner klubu
Tato kategorie je otevřena všem partnerům klubu, tj. hlavním, business a hrdým partnerům klubu.
Odměna pro vítěze: celkem 20ks volných vstupenek na stání na vybraná domácí utkání v sezóně 2012/2013 + autogramiáda/účast hráčů A týmu při oficiální firemní aktivitě.
Zájemci o účast v Dortiádě 3 se mohou registrovat do neděle 18. 3. 2012 (včetně úhrady startovného), a to na emailovou adresu dort@kometagroup.cz.
Při registraci je nutné uvést:
- jméno a příjmení
- kategorii, do které se hlásíte
- kontaktní email a telefon
- formu úhrady startovného (bankovním převodem či hotově)
V případě kategorie Profesionál i název společnosti a IČO.
V případě kategorie Partnerské město název města/obce.
Jako potvrzení o registraci obdržíte email s dalšími informacemi včetně variabilního symbolu, který je nutné uvést v případě úhrady startovného bankovním převodem.
Zcela jistě potěšíme i věrné fanoušky, jelikož odpolední program a slavnostní vyhlášení vítězů Dortiády (sobotu 24. 3. 2012) je opět zpřístupněno i široké veřejnosti.
Bližší informace o doprovodném programu a průběhu samotné akce přineseme později v samostatném článku.
Partneři akce: |
||
Hlavní mediální partner: |
||
Mediální partneři: |
||