Krátce po čtvrté hodině odpoledne načal celý program Michal Chylík, který se stejně jako v hale Rondo staral o jeho správný chod. Jako první přenechal prostor přítomné kapele Lidopop, která celý program podporovala nejen svými hudebními hity. Ovšem diváci byli velmi netrpěliví, a tak musel Michal Chylík začít volat na pódium jednoho hráče Komety za druhým. Dva si nechal až na konec. Byli to čerství mistři světa Petr Hubáček s Markem Kvapilem. Právě tito dva borci polili dres, který právě spatřil světlo světa, šampaňským.
Ihned poté usedli Hubáček s Kvapilem zpět na svá místa, protože je čekala pořádná porce podepisování, stejně jako ostatní spoluhráče. Podepisovali nejen připravené kartičky, ale i dresy (nové i staré) a všechny ostatní předměty, které jim fanoušci či fanynky dávali pod ruce.
Zatímco autogramiáda běžela o sto šest, ve vedlejším stánku firmy Kappa si mohli přítomní zakoupit oblečení s komeťáckou tematikou i nové dresy. Na stejném místě si své nové dresy vylosovali (převzali) i všichni řidiči a řidičky, kteří na svém voze od května vozili průsvitnou nálepku Komety. K novému extraligovému dresu se prořídilo celých sto třicet lidí.
Představený dres se všem líbil, jako jednomu z pilných řidičů: „Jsem velký Komeťák, patriot. Nálepku na auto bych si možná nechal dát, i kdybych žádný dres nedostal,“ a podobně na tom bylo i mnoho dalších nových majitelů. V té rychlosti jsme ho však načapali na hruškách, protože si dres pořádně ani neprohlédl: „Vidíte, ještě jsem to ani nestihl. Divám se, že jsou tam nějaké jiné firmy. Hlavně je tu velké logo Komety, což je vždycky dobře.“ Chápal i to, že na dresu reklamy sponzorů prostě musí být. „Hodně reklam se rovná hodně sponzorům a zároveň lepším hráčům,“ vysvětlil bleskurychle dobře fungující rovnici. Doufejme, že tito noví, “lepší“ hráči, a že jich není málo, nebudou dělat svému dresu ostudu.
Fotky ze křtu nového dresu si můžete prohlédnout zde.