„Jsme rádi, že se nám podařilo celý proces výběru generálního marketingového partnera dotáhnout zdárně do konce a jako APK si vyjednat na dané období výborné podmínky. Takto centrálně a jednotně obchodovaný marketing extraligových klubů znamená hlavně přínos pro hokej jako takový, ale zejména ekonomický efekt pro jednotlivé kluby,“ popsal půlroční vyjednávání Aleš Pavlík, prezident APK.
V současnosti mají kluby marketingové smlouvy uzavřené samostatně přímo s marketingovými partnery, což je u tak významných soutěží, mezi něž patří i extraliga ledního hokeje, spíše výjimkou.
„Jednotné obchodování vybraných marketingových práv, zejména ale televizních, pro kluby bezesporu znamenalo lepší vyjednávací pozici, což se nakonec projevilo na výši finální nabídky. Tento kontrakt můžeme považovat za další krok k profesionalizaci celé extraligy,“ vysvětlil Pavlík.
O marketingová práva extraligy usilovaly dvě společnosti, BPA sport marketing a.s. a společnost Relmost a.s. Asociace si po prezentaci a představení nabídek obou firem zvolila na jaře pro další vyjednávání společnost BPA sport marketing a.s., se kterou vedla jednání o podobě smluvního vztahu na dané období.
„Děkujeme všem účastníkům, kteří se na úspěšném výběru generálního partnera ELH podíleli. Stejně tak i klubům a společnosti BPA sport marketing a.s. za vyjednávání o podobě smlouvy na předmětné období,“ dodal Pavlík.