Mobilní toalety a sanitární kontejnery pro zajištění hygienického servisu při hokejovém utkání HC KOMETA BRNO na hale Rondo.
Instalaci a servis mobilních toalet a sanitárních kontejnerů zajišťuje firma TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.
Nainstalováno je 39 ks mob. toalet typu TOI TOI KLASIK, s největším možným fekálním tankem o objemu 320 l.Pro handicapované spoluobčany je k dispozici toaleta TOI TOI CAP, která umožňuje maximum pohybu pro vozíček, chodící pomůcky a doprovodné osoby. Mimo to je možno použít 2 sanitární kontejnery typu SK 3, které jsou rozděleny do dvou samostatných sektorů – pro ženy se 3 toaletami a pro muže s 1 toaletou a 4 pisoáry. Všechny sektory v kontejnerech jsou vybaveny dvěma umyvadly s tekoucí vodou, mýdlem a papírovými ručníky.
Plně obsazená hala Rondo má kapacitu 7 200 diváků. Potřebné počty toalet jsou vypočítané podle „Tabulky pro stanovení počtu nasazení toaletních kabin potřebných k zajištění krátkodobých hromadných akcí v závislosti na době trvání akce a počtu účastníků“.
Pro akci, která trvá cca 6 hodin ( hokejové utkání ) a je na ní přítomno 8 tisíc diváků, je potřebné minimálně 28 toalet. Během hokejového utkání je návštěvnost toalet situována převážně do krátkého časového úseku ( přestávky mezi třetinami ), proto byl počet toalet navýšen oproti tabulkovému výpočtu o 100 % na celkem 56 kusů.
Při pravidelném servisu , který je prováděn po každém zápase, bylo zjištěno, že jsou fekální nádrže toalet naplněny maximálně z 50 % jejich objemu. Z výše uvedeného vyplývá, že počet toalet je naddimenzován a je plně dostačující pro potřeby návštěvníků utkání. Toalety jsou rozmístěny po celé ploše terasy haly Rondo, kde je tak mohou bez problémů používat diváci ze všech sektorů stadionu.
za TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.
Petr Jaroš
Informace ohledně pořadatelské služby
Během utkání mohou fanoušci v případě problému komunikovat s následujícími osobami:
Vedoucí - koordinátor bezpečnostní služby (označení Identifikační karty ID - "SECURITY COORDINATOR")
- řídí a koordinuje chod celé bezpečnostní služby, je komunikačním článkem mezi vedením klubu a členy pořadatelské služby. Označen je bundou s nápisem "Security" a žlutým pruhem.
Vedoucí úseku, skupiny (označení ID "SECURITY")
-organizuje činnost v příslušné sekci. V případě problému je komunikačním článkem mezi fanouškem a bezpečnostním týmem úseku. Rozlišen je bundou s nápisem "Security" a červeným pruhem.
Novinkou je Steward (označení ID "STEWARD")
-organizuje a dohlíží na zasedací pořádek a současně je hlavním komunikačním článkem pro fanoušky. Rozlišen je černou košilí s nápisem "Steward".