Merchandising, nebo-li fanouškovské předměty, to je hlavní pracovní náplň Sportmanie a také její mateřské společnosti. Další společnost ze skupiny, 2Score, zase žije sportovním marketingem. Pro všechny zaměstnance je tak sport náplní běžného pracovního dne, ale i volnočasových aktivit.
Náš partner umí v oblasti sportu zajistit kompletní proces distribuce merchandisingu, a to již od návrhů produktů, přes produkci a marketing, až po prodej na kamenných prodejnách či e-shopech.
Svou pozornost ale věnuje i ostatním partnerům (Fortuna, Sazkabet, ŠKODA AUTO, McDonald’s, MOL, ČPP, AAA Auto či Het), kteří chtějí být vidět ve světě sportu. Pro ně připravuje nejrůznější aktivace – od dílčí tvorby video či grafického obsahu, až po ucelené aktivační projekty (komunikační kampaně, soutěže a zážitkové akce) zaměřené na fanoušky či hobby sportovce. Dále organizuje či zajišťuje sportovní aktivity určené zejména dětem nebo rozvíjí profesní platformu SportBiz. Kromě hokeje je náš partner aktivní i v rámci florbalu, volejbalu, fotbalu, basketbalu, esportu či dostihů. Jaké sportovní projekty tedy vznikají v jejich kabině? Podívejte se na krátký video sestřih toho nejzajímavějšího.
Zaměstnance Sportmanie můžete potkat na prodejně fanshopu Kometa či na stáncích DRFG areny. Společně jsme oslavili dva mistrovské tituly a věříme, že v dalších letech přidáme další oslavné kolekce s logem Komety.