Sbírejte kódy a vyhrajte projektor!
Vůbec první spotřebitelskou celonárodní soutěž v historii odstartovala nedávno značka Starobrno, která se tak z Moravy pokouší dobýt i českou část republiky. Pivaři dostali za úkol sbírat červená víčka z plechovek a lahví Starobrno Medium ve speciálním soutěžním designu. Na spodní straně totiž najdou kód, který vloží na web Starobrna.
Takto jednoduše jsou zařazeni do pravidelných losování o velmi hodnotné ceny. Celkem osmnáct vylosovaných soutěžících získá hlavní výhry – přenosný projektor Anker Nebula Pro a speciální promítací balíček. Součástí ceny je i rovná stovka plechovek piva Starobrno Medium.
„Moravská pohostinnost se značkou Starobrno velmi úzce souvisí, a proto jsme se zaměřili na výběr a také atraktivitu cen. Projektor s projekčním balíčkem včetně promítacího plátna i dalšími nezbytnostmi a samozřejmě pivo Starobrno Medium si tak budou moct výherci vychutnat společně se svými přáteli,“ uvedla manažerka značky Starobrno Barbora Celnarová. Kromě hlavních cen Starobrno pro soutěžící připravilo celkem 392 dalších pivních výher.
Atraktivní spotřebitelskou soutěží pivovar Starobrno navazuje na úspěšnou kampaň z loňského roku „O dobré věci stojí za to se rozdělit.“ Jak si televizní diváci jistě vzpomenou, představuje nejoblíbenější jedenáctku z portfolia pivovaru formou velmi vtipné reklamy z moravského venkova. Reklamu natočil známý režisér Jan Prušinovský, a letos ji upravil v duchu spotřebitelské soutěže: nám už dobře známí sousedé ve spotu společně sdílejí podvečerní přátelskou atmosféru, kdy si v typicky moravské pohodě vychutnávají Starobrno Medium a při tom nastavují plátno s projektorem pro společné večerní promítání.
Soutěž potrvá do 4. července, více informací zájemci najdou na www.starobrno.cz.