Jak se Vaše obec k lístkům na extraligový hokej v Brně vlastně dostala?
Díky nedávnému vstupu naší obce do projektu Jižní Morava – Království Komety jsme byli osloveni marketingovým oddělením klubu, které nám lístky nabídlo. Potěšilo nás, že jsme těsně po zapojení do projektu tuto možnost dostali.
Jakým způsobem jste vstupenky rozdali lidem? Šlo o předprodej pro všechny občany, nebo jste měli vytipovány občany, kteří by o lístky mohli stát nejvíce?
Některé příznivce jsme oslovili přímo. Všechny občany jsme ale o možnosti získat lístky informovali v obecním rozhlase, zveřejnili jsme i nabídku na našich internetových stránkách a do všech domácností jsme poslali propagační letáček.
Byl jste sám přítomen utkání? Jak se Vám líbilo?
Na zápase jsem nebyl, protože jsem měl v době jeho konání jiné povinnosti, ale od poloviny třetí třetiny jsem jej sledoval prostřednictvím serveru onlajny.cz a držel našim hráčům palce.
Co na zápas říkali občané, pokud jste s nimi mluvil?
Všichni, se kterými jsem mluvil, byli spokojeni a byli rádi, že zápas Kometa dotáhla do vítězného konce. Dokonce se objevil i názor, že bychom měli chodit častěji, protože když přijede z Jiříkovic více fanoušků, tak se Kometě daří a hned je to poznat na výsledku.
Jak hodnotíte celý projekt Jižní Morava – Království Komety?
Myslím si, že myšlenka vzájemného propojení a také propagace mezi klubem a městy a obcemi na jižní Moravě je dobrá věc. U nás v Jiříkovicích má sport velkou tradici a přesto, že nejsme velká obec, tradici a zázemí tu má i hokej. Letos náš hokejový oddíl oslavil 60. výročí svého vzniku. Možná, že se díky tomuto projektu najdou nejen noví fanoušci, ale i noví hráči, kteří za Kometu někdy v budoucnu nastoupí.
Vzkázal byste něco obcím, které třeba váhají s účastí na projektu?
Ať se také určitě zapojí. Jednak mohou touto formou podpoří jediný extraligový hokejový klub na jižní Moravě, a pro obec z toho plynou také různé výhody – kromě jejího zviditelnění a možnosti získání lístků, které se jinak nedostanou tak lehce, je tu možnost získat i klubové propagační předměty s názvem obce, což fanoušci jistě ocení.
Děkujeme za rozhovor!