Winning Group Arena i dalších šest extraligových stadionů se v neděli převléklo do zelených barev oficiálního partnera soutěže, společnosti ŠKODA AUTO a.s. Projekt ´Naše kolo´ se vrátil po loňské úspěšně premiéře, také tentokráte byly na programu soutěže o unikátní ceny v čele se zájezdem na reprezentační utkání a spoustu dalších cen od národního týmu i jednotlivých klubů.
V okolí brněnské arény bylo možno před zápasem i během přestávek potkat hostesky v tradičních zelených barvách ŠKODA AUTO s tablety. Děvčata sbírala od fanoušků tipy na celkovou návštěvu všech stadionů v 11. kole, přičemž hlavním lákadlem pro vítěze byl exkluzivní VIP zájezd pro dvě osoby na turnaj s účastí českého národního týmu. Na hokejové stadiony dorazilo v neděli celkem 36 277 diváků, nejblíže byla svým tipem 36 321 fanynka Petra na Spartě. Nejlepším tipem v Brně bylo 36 213 od divačky Gabriely, ona i další dva Brňané v pořadí se mohou těšit na výhry od organizátorů soutěže.
Další pomyslná bitva projektu ´Naše kolo´ probíhala přímo na ledě. V komerční přestávce vhodily maskoti do hlediště 10 klubových šál, ve třech se ukrývaly pozvánky do soutěže. Tři fanoušci se tak přímo na ledové ploše poměřili v hokejových dovednostech. Nejúspěšnější byl nakonec Karel, který si tak odnesl herní konzoli Playstation 5 společně s nově vycházející hrou NHL 22, bezdrátová sluchátka a také voucher na dvě permanentní vstupenky Komety na sezonu 2022/2023. Fanoušci Miroslav a Václav na pomyslném druhém a třetím místě si rozdělili další VIP vstupenky a hokejové dresy.