+

Ptejte se » Redakce

Ptejte se redakce - sekce byla ukončena.


Zobrazuji odpovědi 1780 - 1790 z 7233 odpovědí v této kategorii celkem.
 

jaro 12.9.2013, 15:59 | odp. 24.9.2013, 10:40
ako sa u Vas javia posili,zial na pripravakov som nebol ale minulu sezonu a aj tuto budem chodit na par zapasou a velmi ma mrzi ze robo uz u Vas nehra diki,Jaro trnava


Odpověď:
Hezký den. Posily se jevily výborně. A pokračují v tom i nyní v základní části. Všichni obránci zapadli do týmu, jen je škoda zranění Libora Pivka. Stačí se ale podívat do statistik.
Tomáš Čekal

Jirka Žižka 17.9.2013, 13:59 | odp. 24.9.2013, 10:38
Dobrý den, chci se zeptat jakým způsobem jsou prodávány volné lístky na sezení (jsou-li)? Ticketportal je nenabízí a na hlavní pokladně se prodávají jen lístky na stání. Jak je uvedeno na tomto webu.
Díky moc za info.

Odpověď:
Hezký den, prodávají se do spodních řad a ty, které uvolní permanentkáři.
Tomáš Čekal

Jane 23.9.2013, 16:28 | odp. 24.9.2013, 10:37
Na čem vázne statistika gólů a asistencí?

Odpověď:
Hezký den, na hlavní stránce je to doplněno.
Tomáš Čekal

Jaroslav 23.9.2013, 17:55 | odp. 24.9.2013, 10:37
Máte v celkové statistice započítané body z Vítkovic prosím?

Děkuji.

Odpověď:
Hezký den, máme.
Tomáš Čekal

Radek Ker 19.9.2013, 18:08 | odp. 23.9.2013, 15:54
Dobrý den , děkuji za odpověď stran stížnosti na rozhodčí. Na stránkách ČSLH bylo původně uvedeno , že podatelem byly Pardubice a že faulovala Kometa. Nyní je opraveno, je to tak jak píšete. Níže posílám odkaz na stránku , kde je vše uvedeno , včetně postihu rozhodčích.Za tu ztrátu bodu by jste tuto informaci mohli uveřejnit na našich komeťáckých stránkách.Uvidíte.. Děkuji a přeji pěkný den. Komeťák Radek

http://www.cslh.cz/rozhodci-stiznosti/25-2013-09-17.html


Odpověď:
Také děkujeme.
Tomáš Čekal

Kamila 20.9.2013, 21:24 | odp. 23.9.2013, 13:07
Dobrý den, nemohli byste k profilu hráče fotku z jejich podpisové karty??

Odpověď:
Hezký den, všechno bude.
Tomáš Čekal

Mirek Kurfirst 21.9.2013, 08:47 | odp. 23.9.2013, 13:07
Proč nejste schopni popsat foto ve fotogalerii -fotky jsou anonymní jen je na nich uveden fotograf
to přece neni žádný problém popsat hráče a akci!
V loňské sezoně foto měl několikrát popsané pan EGER.Dal mi zapravdu ve věci anonimity fotek.Nyní máte řadu nových hráčů bylo by to záhodno popisovat.Jiné redakce to popisují.

Odpověď:
Hezký den, problém to určitě není, ale zabere to hodně času. Kde jsem mohl, jsem to vždy dopsal. Naši fotografové nahrávají fotky většinou hned v noci a aby strávili další hodinu popisováním fotek, to si nemohou dovolit. Pokud budu mít čas já, tak to někdy ve volnu doplním.
Tomáš Čekal

Lenka 21.9.2013, 15:24 | odp. 23.9.2013, 13:05
Dobrý den, když mám permanentku, tak mám automaticky slevu 15% ve fan shopu? Stačí ji jen předložit u pokladny nebo k tomu ještě něco potřebuji?
Předem děkuji za odpověď Smajlík

Odpověď:
Hezký den, bohužel to tak není. Potřebujete ještě vyplnit žádost na speciální kartu Kappy, kterou získáte například na hlavní pokladně KAJOT ARENY. S touto slevovou kartou pak máte slevu.
Tomáš Čekal

Kunty6 22.9.2013, 21:30 | odp. 23.9.2013, 13:04
Dobrý den,jak dlouho budou zranění Zohorna a Pivko?

Odpověď:
Hezký den, Hynek Zohorna šel hostovat za Třebíč. Zraněný není. U Libora to zjistíme.
Tomáš Čekal

jan 23.9.2013, 12:09 | odp. 23.9.2013, 13:03
Dobrý den,
jak je to s uvolňováním míst? Systém je zprovozněn cca rok a stále nefunguje. Bylo pravidlem, že uvolňovat se dá do 12 hodin v den zápasu, loni se myslím řešilo, že to bude max. 12 hodin před zápasem. Včera ráno se přihlásím do systému na ticketportalu a nemůžu uvolňovat na úterý. K čemu to pak je?

Odpověď:
Hezký den, předáme Vaši stížnost na příslušná místa, tedy ticketportalu.
Tomáš Čekal

Další stránky
<<177178179180181182>>
GOLD hlavní partner
Partneři klubu