Proč se název haly měnil?
Od doby, kdy jsme dostali možnost mít halu Rondo v pronájmu, máme zároveň možnost obchodovat s marketingovými právy haly. Provoz haly nás bude stát na pronájmu společnosti Starez 5 milionů korun a dalších zhruba 15 milionů korun za provoz. Někde na to musíme získat prostředky. Jsme rádi, že se nám v tak krátkém čase podařilo najít partnera, obzvláště když je to dlouhodobý partner klubu.
Takže se tímto partnerstvím náklady na pronájem a provoz Kajot Areny srovnaly?
V žádném případě. Budeme muset vydělat na halu jako takovou alespoň na provoz z kulturních akcí, koncertů, atd. Nebude to jednoduchá záležitost, protože nedostáváme žádné provozní dotace.
Není nový název haly náznak k budoucímu generálnímu partneru Komety?
Ne. Kajot zůstává na pozici hlavního partnera. Jedná se vyloženě o marketingová práva na halu a název haly.
Museli jste nad tím hodně přemýšlet? Přeci jen Rondo už bylo velice dobře známé a neměnilo svůj název v podstatě od svého postavení.
Rondo se hala jmenovala vždycky, ale že bychom museli o změně nějak dlouze přemýšlet, to ne. Ke jménu haly nějak netíhneme. Pro nás je strašně důležité udržovat vztahy s partnery a získat prostředky na provoz a nájem. Daleko důležitější je pro mě název HC Kometa Brno než hala Rondo.