B r n o – Valná hromada Asociace profesionálních klubů ledního hokeje, rozhodla dnes o tom, že s obchodní společností BPA sport marketing a.s. zahájí jednání o dočasném postoupení vybraných marketingových práv na tuto obchodní společnost pro sezóny extraligy ledního hokeje 2023/24 a násl., a současně tímto jednáním pověřuje představenstvo APK LH. Výsledkem těchto jednání by měl být návrh smlouvy, na jehož základu by APK LH dočasně (pro sezóny extraligy ledního hokeje 2023/24 a násl.) postoupila na uvedenou obchodní společnost vybraná marketingová práva. Kluby oceňují, že na základě nabídek obou zájemců dojde k navýšení prostředků do českého hokeje a děkují oběma společnostem za podání atraktivních nabídek.
„Jsme rádi, že APK upřednostnila naši nabídku a děkujeme za důvěru,“ řekla ČTK ředitelka BPA Jana Obermajerová. „Navýšit podmínky v ekonomické situaci, ve které se celospolečensky nacházíme, je těžké. Hledíme s nadějí kupředu a věříme, že během dvou sezon se všichni srovnáme a budeme mít zase plné stadiony,“ doplnila Obermajerová, podle které kluby preferují pětiletou smlouvu. „A my s tím nemáme problém," dodala Obermajerová.